Søk: 

NettbutikkHandlekurvVideoerTipsMin sideFirmakunde
Salg
Barneselskap
Emballasje
Farger spiselig
Former
Kakepynt
Litteratur
Nyttige ting
Papirformer
Servering
Smak
Spiselig
Utstikkere, pregere
Verktøy
Bryllup
Konfirmasjon
Dåp
Jul
Nyttår
Påske
Valentine
Halloween

 

Brukernavn (e-post)

 

 

Passord (max 8 tegn)

 

 

 Bli medlem



Salgsvilkår

Vi i Bakeshop er opptatt av at du får det du har bestilt, at vi leverer det vi skal til avtalt tid og ellers at lover og forskrifter overholdes - av oss begge. Les derfor igjennom salgsvilkårene. Varer sendes kun til adresser i Norge.

1. Våre priser
Prisene som er oppgitt ved hver enkelt vare er i norske kroner og inkludert merverdiavgift, men ikke frakt. Frakttillegget beregnes på slutten og fremkommer i handlekurven og oversikten du kommer til før du godkjenner handelen.
Det ytes ingen form for rabatt for produkter listet under Tilbud eller Salg for noen kundegrupper.

2. Betaling
Du betaler normalt direkte på nettet ved bestilling enten med Visa eller Mastercard. Når du trykker "Gå til kassen" overføres du til BBS/Netaxept som foretar sikker transaksjon mot Elavon Merchant Services (Visa/Mastercard).

3. Angrerett
Bakeshop forholder seg til Angrerettloven

a) Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten må du, i henhold til Angrerettsloven innen 14 dager etter at du har mottatt varen gi Bakeshop melding om dette.

b) Varen returneres ubrukt i originalemballasje og tilnærmet samme stand som ved mottak, vedlagt utfylt angreskjema (følger fraktdokumentet du mottok på e-post) innen 14 dager etter at melding er sendt Bakeshop.

c) Varer som er brukt, er skadet eller ikke er som beskrevet i punkt b) omfattes også av angrerettloven. Dersom varen ikke kan leveres tilbake som beskrevet i punkt b) har Bakeshop anledning til å beregne godtgjørelse for verditap som trekkes fra returbeløpet.

d) Omkostninger for retur bekostes av kunden.

e) Varen skal ikke returneres som postordre. Ditt tilgodehavende blir etter kort tid etter at Bakeshop har mottatt returen godskrevet det betalingskortet som ble benyttet ved transaksjonen.

f) Angreretten gjelder ikke ferske næringsmidler som sjokolade, marsipan, sukkerpasta, farger, spiselig pynt o.l.

Er det gitt rabatt (f.eks. i form av fri frakt) fordi opprinnerlig kjøpesum før rabatt overstiger en gitt beløpsgrense, kan opprinnelig kjøpesum etter retur av varer i hht angrerettsloven komme under beløpsgrensen for rabatt. I så fall beregnes fraktomkostninger som tilkommer for forsendelsen som blir fratrukket et eventuelt returbeløp. En eventuell differanse faktureres.

(Oppdatert etter endringer i angrerettsloven 20. juni 2014)

4. Levering
Ordren klargjøres og sendes herfra normalt i løpet av de første sju arbeidsdagene etter at ordren er mottatt, avhengig av pågang.
I mailen du mottar fra oss når ordren sendes inneholder også sporingsnummer. Har du oppgitt mobiltelefonnummer og/eller e-post får du beskjed via sms eller e-post fra Posten når ordren din kan hentes på ditt postkontor eller Post i butikk. Ordre som sendes som brevpost eller Minipakke leveres direkte i din postkasse, om denne er stor nok. Ellers får du beskjed om å hente den på nærmeste postkontor eller Post i butikk.

Vi ber om forståelse for at det i perioder med ferieavvikling eller trafikk over det normale kan ta lengre tid før varene blir sendt.

Din bestilling blir normalt sendt som Postens Servicepakke som har en framsendingstid på 2-3 dager, men kan også sendes som brevpost, avhengig av omfang og vekt.

Er varen permanent utsolgt eller vil ta urimelig lang tid å skaffe, krediteres produktet eller vi tar kontakt med deg via e-postadressen eller telefonnumret som er oppgitt.

5. Reklamasjonsrett
Er ikke varen i samsvar med det dere avtalte eller det du kan kreve ifølge loven, har varen en mangel. Det betyr at du kan kreve at selgeren omleverer, retter feilen, gir prisavslag, hever kjøpet og/eller gir erstatning. Enhver feil ved en vare er ikke en mangel etter forbrukerkjøpsloven. Feil man må regne med som følge av slitasje, eller feil som følge av uforsvarlig eller unormalt stor bruk er ikke en mangel. Finner selgeren at dette er årsaken til feilen, må du selv betale reparasjonen. NB! Selgeren kan bare ta betalt for reparasjon eller undersøkelse dersom det er avtalt på forhånd og feilen skyldes deg.

6. Retur av varer
Som nevnt under punkt 2 og 4 gjelder altså følgende:
Bruker du angreretten din (pkt 2) betaler du selv frakten.
Er det feil på varen (reklamasjon) eller vi har sendt feil vare (pkt 4) kontakter du oss for nærmere instruks for returen. Normalt sender vi deg betalt returetikett slik at du ikke får noen utlegg.

I begge tilfeller gjelder følgende: Det er kjøpers ansvar å sørge for at varer som sendes i retur uansett årsak er tilstrekkelig emballert så varen ikke blir skadet. Ved skader oppstått i frakten kan kjøper gjøres ansvarlig.
Se også punkt 3, siste avsnitt.
Varene må under ingen omstendighet returneres som postoppkrav. De vil ikke bli løst ut.

Produkter listet under menyvalg Tilbud eller Salg byttes ikke.

7. Fraktberegning
Varene sendes med Posten, enten som registrert servicepakke eller brevpost om ingenting annet er avtalt.
For å kunne sende dine varer på en sikrest mulig måte blir de alltid emballert og polstret skikkelig - som også tar plass - noe Posten også tar seg betalt for. Fraktomkostningene fremkommer i handlekurven og når ordren godkjennes.
Derfor kan fraktomkostningene i enkelte tilfeller virke urimelig høye. Bakeshop har ingen fortjeneste på fraktomkostningene.

8. Ansvar under frakt og ved utlevering
Etter at forsendelsen er innlevert og registrert mottatt hos Posten overtar Posten alt ansvar for frakt og utlevering (det er ikke legitimasjonsplikt ved utlevering).
Skulle forsendelsen komme bort, skades underveis eller utleveres til feil person er dette et forhold mellom mottaker og Posten, men Bakeshop kan bistå med den informasjon og dokumentasjon vi måtte ha om innhold, verdi og forsendelse. Bakeshop kan dog ikke på noen måte gjøres ansvarlig for skaden eller tapet.

9. Faktureringsgebyr
For kunder som ikke ønsker å betale med Visa- eller Mastercard beregnes et faktureringsgebyr for ekstraarbeidet dette medfører. Gebyret er f.t. på kr. 50,-.
Leveringstiden angitt under pkt 4 begynner å løpe når betalingen er registrert på vår konto.
Gebyret fremkommer på tilsendt faktura.

10. Retur av uavhentede forsendelser
Får vi forsendelser i retur som ikke er hentet ut av kunden må kunden selv fremsette krav om refusjon innen to uker etter at varen er mottatt i retur. Kunden må da selv bære returomkostninger, beregnet til tilsvarende frakt og ekspedisjonsomkostningene for fremsendelsen til kunden som angitt på ordren, samt et administrasjonsgebyr på kr. 250,-. Er forsendelsen forhåndsbetalt fratrekkes dette ved refusjon.
Ved postordre eller etterskuddsbetaling vil kunden få faktura på beløpet.
Dette gjelder uansett årsak såfremt en feil i fremsendingen av forsendelsen ikke kan spores tilbake til Bakeshop eller Posten.

11. Manglende betaling, forhåndsfaktura
Gjør du avtale om å få forhåndsfaktura istedenfor å betale med kort på nettet blir ordren kansellert om fakturaen ikke betales innen fristen. Samtidig påløper et kanselleringsgebyr på kr 100,- som blir fakturert.

Bakeshop på Facebook


Du har ikke lagt noe i handlekurven din enda

Makroneske 50 mintgr...

Konfektverktøy til d...

Cakedrum rund kakeun...

Profesjonell sjokola...

Profesjonell sjokola...

Pepperkakehus utstik...

Kaketopp bryllup kvi...

Rose utstikkersett, ...

Marsipan SVART, 2,5 ...

Marsipan LYS BLÅ, 2,...

 

 

Adidas NMD wei? CLIMACOOL BOAT LACE COMPRAR ADIDAS ZX 750 Nike Air Max 2017 Colorway Nike Air Max Online Kaufen Nike Air Max Flyknit ár NIKE MERCURIAL SUPERFLY SOCCER CLEATS CRISTIANO RONALDO CR7 Moncler Soldes France Adidas ZX Flux Schuhe Nke Air Max 2017 Chaussure Nike LeBron James XIII 13